Andersson: för domarens bedömningar tänker du? :)
Inlägg: 1790053
Svarskommentarer
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Jaha, ser väl ut ungefär som vanligt det här. Ostrukturerat, veligt, sargnötning i anfallszon. Poängchans: minimal.
Tror jag ägnar mig åt något annat resten av kvällen. Väck mig när Timrå börjar spela hockey igen.
Tror jag ägnar mig åt något annat resten av kvällen. Väck mig när Timrå börjar spela hockey igen.
+ 1