Modano: Det är ingen skitmatch. Bättre än på länge. Jag ropar inte hej. Han har spelat bra så här långt. Det kan hända mycket än.
Inlägg: 1791879
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody Jokinen: Vi kommer inte riktigt till annars är det ju skapligt.
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody Jokinen: Ovanligt många kreativa anfall! Bara pricken över i som fattas!! Kom igen nu då!
+ 1