Woody Jokinen: Håller med. Jag tycker vi visar upp helt annan stake än tidigare. Risken är väl att mönstret fortsätter, att motståndarna behöver göra första målet för att vi ska lyckas med det där sista. Luktar kryss, igen.
Det syns onekligen att Elias är tillbaka i alla fall. Fortsätter vi att riva på så kommer vi få fler PP, i kväll är det nog PP som ska skörda poäng trots allt. Inget av lagen klarar av att skapa rejäla chanser i fem mot fem.
Woody Jokinen: Tänk om vi kunde gå ut och vinna sista perioden med 3-0 nu bara...och att Johan Persson får sätta två kassar. Önska, det får man i alla fall göra!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer