1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1791894

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody Jokinen: Håller med. Jag tycker vi visar upp helt annan stake än tidigare. Risken är väl att mönstret fortsätter, att motståndarna behöver göra första målet för att vi ska lyckas med det där sista. Luktar kryss, igen.

Det syns onekligen att Elias är tillbaka i alla fall. Fortsätter vi att riva på så kommer vi få fler PP, i kväll är det nog PP som ska skörda poäng trots allt. Inget av lagen klarar av att skapa rejäla chanser i fem mot fem.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
ser rätt bra ut stundtals...
Men vi blir lite överkonstruktiva när vi pressat på ett tag...

Ödmjukheten måste fram då!

Enkelt och rakt så slinker det in en skitpuck!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer