Heisenberg: ...som såg ut som en solklar hög klubba som domaren vägrade ringa på. Men fortfarande bara ett mål framåt.
Inlägg: 1791977
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
{297}: Alltså det var verkligen ingen hög klubba. Glöm det.
F.ö. en förhållandevis bra match av Timrå. Man äger matchen, Västervik har egentligen ingenting och normalt sett ska man vinna matchen med typ 4-1. Men som många redan sagt, det är FÖR dåligt att få in bara ett mål. Det håller inte.
Var är Luddes fightingspirit mot kassen. Johan Persson har ju ett fruktansvärt skott egentligen men det är bara luft där nu....
KÄMPA TIMRÅ!!!
F.ö. en förhållandevis bra match av Timrå. Man äger matchen, Västervik har egentligen ingenting och normalt sett ska man vinna matchen med typ 4-1. Men som många redan sagt, det är FÖR dåligt att få in bara ett mål. Det håller inte.
Var är Luddes fightingspirit mot kassen. Johan Persson har ju ett fruktansvärt skott egentligen men det är bara luft där nu....
KÄMPA TIMRÅ!!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Ja vad är det med det där egentligen, varför inte bara ringa och kolla? Fan nyttja att det finns kameror annars kan dom lägga ned det.