Inlägg: 1791980
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
The great one: en hög klubba är en hög klubba. Sen ska ju inte ett baklängesmål på hemmaplan innebära en förlust. Tyckte det var ganska tydligt att jag inte beskyller domaren för förlusten. Jag beskyller Forsberg.
Men sluta skyll på domaren. Patetiskt.