1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1792487

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Laken: satt och sa på Västerviksmatchen att jag tyckte förstapassen såg ovanligt bra ut. Tyckte de sågade sig in i zon bättre än på länge. Håller med om att burskyddshelvetet och kladdandet när vi erövrat pucken varit för dåligt. Men såg en glimt av bättring. Hoppas det var verkligt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
El Maco: Det som är lite surt att vi aldrig får till totalen. Håller med om att mycket såg bättre ut men då felar avsluten. Spelar vi som vi kan och lyckas göra mål så är vi svårstoppade.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer