Bragd-Birger: men snacka om att det är skilda världar för Dahlén och EP nu. Den ena stekhet och den andre iskall. Jag unnar verkligen EP att ta sig ur sjukdomssvackan. Han var värd ett bättre JVM och sedan en bättre omstart.
Bragd-Birger: Ja inte spelar vi någon hockey ikväll i alla fall vet ej vad dom sysslar med. Men ni gör ju en riktigt bra borta match med. Det skall ej glömmas bort.
Som tur är det ny match på onsdag bara ladda om och komma igen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.