EXPLORERSMÅLAND: Då blir det Tingsryd på måndag istället!! Sonen går på linjen på er enkronas-match ikväll och han skulle tjata på dig. Dryga två mil från O-hamn nu med tre tappra röd-vita själar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sonen går på linjen på er enkronas-match ikväll och han skulle tjata på dig.
Dryga två mil från O-hamn nu med tre tappra röd-vita själar.
Alltid rött, alltid rätt!