Sputnik: Är du orolig att det kommer in en fysisk hårding så det blir otäckt för dig att gå på hockey ??? Varför har jag haft rätt hela tiden vart för lätt lag därför åkte vi ur felbyggt under låååååååååååångt många år.
Sputnik: Spanade in ett par klipp på youtube med J.T Barnett, han har gått en del fighter och är inte rädd att stoppa näsan i blöt vad det verkar som. ;) Hoppas han tar med sig fightingspirit och pondus till laget
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer