Ska bli en fröjd och se Barney imorgon... Dock inte in action... Sitter vi mikrofonen och blarrar i en ishall imorgon.. Men först Malmö på tjänsteresa...!! Heja Timrå IK till fan kommer och ta oss!!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dock inte in action...
Sitter vi mikrofonen och blarrar i en ishall imorgon..
Men först Malmö på tjänsteresa...!!
Heja Timrå IK till fan kommer och ta oss!!!