Det är ju På Spåret dessutom. Som vi hemmavid brukar titta på. Men ändå. Fan, här möter vi klassiska Gnaget som vann SM så sent som 1984 (3-0 i matcher mot DIF i finalen, minns jag). Nej, jag räknar alltjämt med ca 4-5 000 hockeyskallar i kväll. Går förresten Hockeybussarna ännu?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är ju På Spåret dessutom. Som vi hemmavid brukar titta på. Men ändå. Fan, här möter vi klassiska Gnaget som vann SM så sent som 1984 (3-0 i matcher mot DIF i finalen, minns jag). Nej, jag räknar alltjämt med ca 4-5 000 hockeyskallar i kväll. Går förresten Hockeybussarna ännu?