1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1800575

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
{297}: Måste ju kännas hopplöst för E. P och Dahlén. Dom går in och gör mål, övriga tackar genom att släppa in mål. Gång på gång.

Med risk för att framstå som överste neggo; det här försvarsspelet tar oss inte långt i nått race.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
Kerstin_k: ja stänger man ner vår förstalina så vinner man matchen, så enkelt är det. Det är ett högst mediokert lagbygge detta, dock med en femstjärnig förstalina.

Stene liksom, kom igen. I bästa fall slösar han bara tid när han är på isen. Vi har för många hänghuvven i laget och för få vinnarskallar.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...