Kerstin_k: ja stänger man ner vår förstalina så vinner man matchen, så enkelt är det. Det är ett högst mediokert lagbygge detta, dock med en femstjärnig förstalina.
Stene liksom, kom igen. I bästa fall slösar han bara tid när han är på isen. Vi har för många hänghuvven i laget och för få vinnarskallar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Stene liksom, kom igen. I bästa fall slösar han bara tid när han är på isen. Vi har för många hänghuvven i laget och för få vinnarskallar.