+ 1
Inlägg: 1802578
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
The great one:
Vadå skandal?
Är väl ingens fel att sånt här händer.
Jag har själv suttit fast i samma kö norr om Härnösand i över 3 timmar nu.
Än har det inte släppt.
Vadå skandal?
Är väl ingens fel att sånt här händer.
Jag har själv suttit fast i samma kö norr om Härnösand i över 3 timmar nu.
Än har det inte släppt.
+ 2
Bedrövligt. Måste väl finnas en regel om wo om man inte är på plats i tid. Timrå tappar ju intäkter pga detta. Skandal!