erathoo: leda med 0-3 är väl det svåraste som finns va?
Inlägg: 1802796
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
erathoo: vad är problemet egentligen? För dålig bredd...med nästan bara breddspelare?