Kongo: skrev faktiskt att dom spelarna som spelar i dessa tre kedjor inte har spelat bra. Så givetvis har dom ett ansvar, men dom får ingen ny miljö att spela i oavsett hur bra eller dålig man varit. Där är det Rogers ansvar att få dom att hålla motivationen uppe.
Kongo: spelarna har naturligtvis ett ansvar. Men om det inte fungerar måste tränare och sportchef ta det ansvar de är anställda för. Det har inte blivit gjort. Någonting skulle gjorts redan i samband med jvm. Men det sket man i. Nu står vi här...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.