{297}: ändå märkligt att han inte kan bättre, producerade trots allt 23p förra säsongen, man hade ju hoppats att han skulle ta ett steg till i utvecklingen istället för precis tvärtom!
Inlägg: 1805304
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-03-01
nila: han personifierar hela laget, som helhet, ganska bra tycker jag. Ganska vek, lågt hockey-IQ, ineffektiv, statist.
Naturligtvis finns det ju undantag och det är väl just förstalinan som ger hopp om att vända den här matchen. Vi är inte sämre än Modo just nu.
Naturligtvis finns det ju undantag och det är väl just förstalinan som ger hopp om att vända den här matchen. Vi är inte sämre än Modo just nu.