Känns som övriga spelare steppat upp nu när dom inser att man kan få chansen i en bättre kedja om man spelar bra. För övrigt är det väldigt orättvist att vi ligger under denna match.
Inlägg: 1805323
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-03-01
Heisenberg: varför är det orättvist att vi ligger under? Inga domartabbar eller felaktigt bortdömda mål, bara magskott och ineffektivitet. Det är ju inte orättvist att Hanses är bra liksom.
+ 1