1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1805367

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-03-01
Herminator: snacka om scenförändring i spelet nu när man kastat om lite i kedjorna. Varför gjorde man inte det här för 10 omgångar sedan? Matchen i sig kan väl gå precis hur som helst men tänk vad många poäng man kastat bort dom senaste 10 omgångarna med fantasilösa kedjor som i bästa fall kastat vinkelskott i maghöjd.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-03-01
Sen tycker jag det blir smärtsamt märkbart att EP behöver Dahlén mer än tvärtom. EP är en riktig talang men Dahlén är ett par klasser bättre. Han skapar på egen hand, han är en målskytt med ett riktigt bra målsinne och han har den där glöden som EP saknar. Kanske EP kan komma till sin rätta med en riktig sniper att lägga mackor till men Dahlén kan skapa sin egen framgång. Ska bli riktigt spännande att följa den grabbens karriär.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-03-01
{297}: Känns som Lööke vaknat till på riktigt nu när han får spela med E.P, han har haft ett helt annat driv än så länge. Kedjan Dahlen, wedin lauritzen känns riktigt tung än så länge. ;)

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-03-01
{297}: Ja vilken scenförändring borde haft 3-4 mål till AIK leder måste vinna för att ha chans på 5e plats

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.