Skyll på er spelare som går in som tredje man och sätter den i huvudet, svårt att tackla någon i bröstet som står med huvudet nedåt då tar den i huvudet automatiskt. Det är helt rätt med 5 + GM för denna med dagens regler.
Strömberg är övertänd och ska spela tufft men gör fel som går dit som tredjeman så där hårt och det är bara att svälja.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Skyll på er spelare som går in som tredje man och sätter den i huvudet, svårt att tackla någon i bröstet som står med huvudet nedåt då tar den i huvudet automatiskt. Det är helt rätt med 5 + GM för denna med dagens regler.
Strömberg är övertänd och ska spela tufft men gör fel som går dit som tredjeman så där hårt och det är bara att svälja.