Modo förlorade... men i nederlagets stund vill jag gratulera till att dom undviker kval neråt. Grattis! Väl mött nästa säsong. Vad gäller oss... så vill jag never ever se Forsberg el Stridh som tränare i Timrå IK igen. Denna säsong så har dom sabbat den bästa chansen i mannaminne att gå upp i SHL. Med rätt coachning hade vi definitivt haft chansen att gå upp. Jag firar med en byxvarm Explorer... finns inget annat hemma.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.