Sputnik: Ja det skulle vara något. Vi får väl hoppas att man får uppleva ett shl derby lagen mellan. Dock tror jag det dröjer men det skulle vara underbart. Lycka till nu resten av säsongen nu kan man fokusera på fisket 🎣🎣🎣
+ 5
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte