Knylan: Håller helt med dig om att vi har den högsta högstanivån. Förmodligen bäst i serien då. Men det är när vi inte kommer upp i den där högstanivån som vi är mänskliga. Klart mänskliga. Och extrapoängen kan bli avgörande. Det KAN räcka med 3 fullpoängare då. 10p borde innebära första- eller andraplats. Och kan vi inleda med att slå AIK i första matchen så ligger vägen öppen. För som jag räknar det, så är vi i så fall tvåa, två poäng efter ledaren efter en omgång. Och då har vi ju faktiskt allt i egna händer.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
För som jag räknar det, så är vi i så fall tvåa, två poäng efter ledaren efter en omgång. Och då har vi ju faktiskt allt i egna händer.