DJ Hemp: Jävla Dikko va stå dä???
Inlägg: 1807605
Svarskommentarer
Sv: Meca Race 2017
Jahapp. Dags att börja gnola på Idas sommarvisa så smått.
Som vanligt kommer vi opreppade till start. Sen skiter man i RF:s gameplan och gör det enda det här laget ska göra: går in och bara kör. Det räckte nästan.
Men bara nästan. För jävla tråkigt. Blir väl ungefär en upprepning av fjolårets mecca detta. Klart underkänt.
Som vanligt kommer vi opreppade till start. Sen skiter man i RF:s gameplan och gör det enda det här laget ska göra: går in och bara kör. Det räckte nästan.
Men bara nästan. För jävla tråkigt. Blir väl ungefär en upprepning av fjolårets mecca detta. Klart underkänt.
+ 4