1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1807609

Sv: Meca Race 2017
{297}: Det var ändå en hedersam förlust.

Svarskommentarer

Sv: Meca Race 2017
fermo: I andra o tredje perioden kom vi inte alls till i PP sa AIK spelaren. Timrå måste ha pratat om vårt PP i paus för de stängde ner oss sen.
Det borde man väl ha scoutat innan matchen hur PP för AIK såg ut.
Tyvärr en första period som återigen liknar ANKA!!! Det håller inte o komma ut så här. Fattar inte att man inte är hetare från början!

Sv: Meca Race 2017
fermo: men hur i helvete kan man förlora hedersamt i slutspelshockey där det är vinna eller försvinna? Endera vinner man eller så är det åt helvete. Få har väl avslutat säsongen med orden "ja men vi förlorade ju snyggt iaf"? Det är ingen kickoff med kommunen där alla får medaljer det här, vi snackar om tävling.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.