När man gör sig påmind om att Molinder har kontrakt även över nästa säsong 😑🔫Vad är det Roger Stridh ser i honom som inte vi andra ser? Att han ska få spela sista två minuterna i 6 mot 4 får mig att tappa hoppet helt
Puckat: Igentligen är det största problemet Molinder att han inte är en top 2 center, han skall gå in i en 3-4:e kedja och vara en defensivt skicklig center och inte spela inne i viktiga offensiva skeenden.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.