1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1807646

Sv: Meca Race 2017
DJ Hemp: Jag har inte gett upp än. Tänker ta mig till ladan på onsdag och heja som bara satan. Om det blir förlust där däremot, då är det definitivt kört och då tänker jag utföra en protestaktion. Fast tyvärr är jag ganska lågmäld av mig, så det blir väl typ att pricka lite på sidan om inne på toaletten eller ta omotiverat mycket rostad lök på hamburgaren.

Svarskommentarer

Sv: Meca Race 2017
Vargher85:

Ha ha, det var ett roligt inlägg. Brukade också ösa på med mycket rostad lök då det begav sig. Fan vad kul man hade i ladan på den tiden. Då var vi verkligen MED i slutspelsrejset. Glad i hågen och stolt som satan var man över sitt favoritlag. Nu går det tyngre. Men absolut inte lika tungt som i slutet av 1980-talet. Minns någon t ex 2-16 hemma mot S/G Hockey i Allsvenskan 1986? Nej, tänkte väl det. Så jävla hemskt. Lite roligare är det trots allt numera. Fast tacka fan för att vi behöver en nystart - ut med det gamla och in med det nya (vad det nu kan vara)!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.