{7225}: Förstår att du är imponerad.. Tror ni har chans att få över honom till nästa säsong faktiskt ;) Kan även gå med på ett byte rakt av, ska vi säga Gunderson?
{8179}: Men Dahlroth har ju varit ganska bra hela säsongen. Visst lite slarvar han lite ibland, men inte mer än övriga backar. Allt som oftast är han stabil i defensiv zon. Sedan har han bra förstapass dessutom 5;e bäst +/- i laget med +9 i grundserien. +10 om man räknar med gårdagen
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.