1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614758 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1808348

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-03-08
Som vanligt ett jävla passivt försvarsspel innan vi hamnar i underläge och blir mer desperata

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-03-08
Jag väntar ännu på att matchen ska visas på skärmen. Nåt hade hänt i stan i dag. Bara utryckningsfordon och inga bussar där jag stod och väntade med en jävla massa packning i ösregnet. Det blev till att bengå till en helt annan linje en bra bit därifrån, förlora en massa tid, hem och lämpa av skiten och sedan iväg igen till sportbaren. Fick vänta på min tur och begärde att få se Timrå vs Tingsryd i det stora spelrummet, men här visas fortfarande bara spansk fotboll från La Liga... Ja, tjenare! : (

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-03-08
Heisenberg: Så gick det ju inte! Förbaskat snyggt mål!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.