Nu har jag vidare information. Valde att inte gå in på bortaläktaren efter att ha fixat EN visitering och klarat mig undan med blotta förskräckelsen. Jag ville inte ta risken att utsätta mig för en andra via bortaläktaren, så jag sitter i sektion B till höger från ingången till denna sett. Två personer sitter på bortaläktaren, en av dem iförd Timrå IK-matchtröja. Troligen är de ett par. Nu har "Thunder" klingat ut och matchen är igång. Jag har mycket bättre sikt härifrån långsidan = bra som fan!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu har jag vidare information. Valde att inte gå in på bortaläktaren efter att ha fixat EN visitering och klarat mig undan med blotta förskräckelsen. Jag ville inte ta risken att utsätta mig för en andra via bortaläktaren, så jag sitter i sektion B till höger från ingången till denna sett. Två personer sitter på bortaläktaren, en av dem iförd Timrå IK-matchtröja. Troligen är de ett par. Nu har "Thunder" klingat ut och matchen är igång. Jag har mycket bättre sikt härifrån långsidan = bra som fan!