1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1812129

Sv: Silly Season 2017/2018
Sputnik: Ja det känns som att det saknas en "basröst" i omklädningsrummet. Nån som även kan kliva fram och visa med fysiskt spel på isen. Basse och Molle har ju oändligt med rutin men känslan man får från dem i intervjuer är att de kanske inte är några pådrivare i omklädningsrummet.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2017/2018
OlliJanne: Jag skrev om att jag ville ha Simon Mittman för ett några säsonger sedan när han då spelade i Västervik i div 1(nu i Vita Hästen). En spelare med karaktär, fysiskt spel och vad jag hört en pådrivare på träning som skällt på spelare när man inte gjort sitt jobb. Han har väl ett år kvar på kontraktet om jag inte minns fel men annars hade han varit en spelare jag kan tänka mig i Timråtröjan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.