1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 181270

Sv: Supportermatchen
Supportermatchen var även iår en väldigt lyckad tillställning, väldigt kul iår igen. Med en bra första period både från egen sida(missnöjd med egen instas i första) samt lagets försvarsspel hade vi nog kunnat tagit hem detta. 2a & 3e perioden spelade vi upp oss ordentligt & borde gjort mer mål.

Vi borde även utnyttjat våra chanser bättre, 1 mål på 2 perioder var väl lite missvisande ändå.

actionleif, HH, "Jag" imponerade, Jimmy visade att han är mer hemma som hockeyspelare än som rinkbandyspelare idag.

Knylans cross-checking var något man fick se som närmsta åskådare tror jag. "Knylan goes wild" =)

Är det inte nästa år snart?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.