El Maco: Instämmer!!! Åkerlund har precis som många andra halvhyfsade målvakter på den här nivån en bra högsta nivå men om vi vill vara ett topplag måste vi hitta en målis med jävligt hög lägsta nivå. Brattström verkar spännande men jag tror inte han är tilltänk som 1e målis. Den gångna säsongen har vi sett vad det betyder med TVÅ bra målvakter. Mora och BIK hade t ex de bästa målvaktsparen och slutade högts upp i serien. Vill vi ta ytterligare ett steg måste vi bli bättre på målvaktssidan och special teams, SPECIELLT PP måste förbättras
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.