{7412}: Enligt initierade källor kommer Nubben satsa på stort nästa säsong. Man kommer satsa på något unikt som en tränarkvartett bestående av Leif "Strumpan" Strömberg, Leif Bork, John Tortella och Perra" Fågelholken" Johnsson.. de 3 förstnämnda får stå för attityden och Perra får agera go gubbe för att väga upp det. Det kommer inte vara någon uttalad förstetränare utan det får man göra upp sinsemellan. ;)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer