Perreman: Pettersson uppges vara klar för Växjö enligt P4 Kronoberg. Hoppas på en utlåning till oss i såna fall. Han har enorma spetskvalitéer men han har mer att jobba på med det defensiva spelet samt fysiken.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas på en utlåning till oss i såna fall. Han har enorma spetskvalitéer men han har mer att jobba på med det defensiva spelet samt fysiken.