Ja, under Linkan-eran var det väl några miljoner som hamnade på mannens solariekonto. Brun-utan-sol hade nog varit lite billigare, men det dög fan inte. Fast han fick ju några år i solskenet i alla fall, det kan man inte ta ifrån honom.
Lite unken doft av Leksand kan man nog skönja, det tror jag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ja, under Linkan-eran var det väl några miljoner som hamnade på mannens solariekonto. Brun-utan-sol hade nog varit lite billigare, men det dög fan inte. Fast han fick ju några år i solskenet i alla fall, det kan man inte ta ifrån honom.
Lite unken doft av Leksand kan man nog skönja, det tror jag.