Bröderna Pettersson förenas i Växjö, ett för mig tämligen neutralt lag som man inte har några känslor för i några som helst riktningar. Väntat och kul för dem! Men vi då? Ska vi brandskattas på de få stjärnor vi har nu eller? Fan!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bröderna Pettersson förenas i Växjö, ett för mig tämligen neutralt lag som man inte har några känslor för i några som helst riktningar. Väntat och kul för dem! Men vi då? Ska vi brandskattas på de få stjärnor vi har nu eller? Fan!