1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1817856

Sv: Apropå nånting...
luffaren: Kan du inte ge oss något litet? Handlar det om en spelare eller tränare? Det räcker med ett ja. ;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
I och med att ST verkar använda HS som sin främsta nyhetsbank när det kommer till TIK-rapporteringen (snarare än att gräva själva) så uppmanas ni, ST/Mittmedia, härmed att nysta lite mer i det "luffaren" precis skrev. Det har förekommit lite surr under dagen att det ekonomiska läget förbättrats en aning. Rykten, men i och med att TIK verkar mörka det mesta så får vi sätta vårt hopp till media. Timrå IK och dess ansvariga behöver granskas hårdare än att bara slå en signal varje gång det dimper ner en skuld på 800 000:- som Backlund snackar bort.

Se så, pass på! Ett ypperligt läge att faktiskt få producera lite artiklar mitt bland alla omskrivningar av TT-pushar och sillyrykten hämtat från andra tidningar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.