1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1818332

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: allt väl men sitter avspärrad/inspärrad på jobbet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
El Maco:

Det var ju för väl. Man vill inte mista en sann TIK-are. Även här i Malmö råder ökad beredskap. Polisen patrullerar omkring här på Malmö C. Sitter här på O'Learys och laddar upp med en svindyr Staropramen - 95 kr för 60 cl - skandal! Vi ska senare se Jonas Gardell uppträda på Malmö Live. Missar därmed MIF vs HV. 🙁 Dessutom lär väl terroridioterna vara böghatare varpå hela Malmö Live sprängs i luften. Med DJ Hemp och Magdalena däri. Så om det inte kommer några fler inlägg från min sida kan ni bara andas ut, känna lättnad och veta vad det beror på...

Hoppas att Du kan ta Dig hem till fredagsmyset snart, Senor El Maco! 😐

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.