1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614775 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1818366

Sv: Apropå nånting...
Modano: Plötsligt känns inte hockey eller Timrå IKs problem så viktiga. Tankarna går till de som drabbats av den fega attacken på Drottninggatan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Jag var på väg ner till Stockholm med tåg. Vi kom inte längre än Gävle. Där blev tåget stoppat och jag lyckades hoppa på ett norrgående tåg.

Så fruktansvärt det som har inträffat. Tankarna går till de drabbade och deras anhöriga.

Sv: Apropå nånting...
Herminator: 15 min promenad + 20 min väntan + 15 min båt + 50 min promenad + 10 min väntan + 8 min bilåkning. Sedan var man hemma från jobbet. Inte helt vanlig fredag em.
Måste kunna få tag på snubben/snubbarna som körde lastbilen. Kan rimligen inte gjort allt det där och gå obemärkt därifrån? Konstigt säger jag.

Hardegård, det låter ju bra!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.