Sputnik: Det här är vad som står om Söderström i artikeln
"Vad tycker du om Fredrik Söderström som tränare? – Jag känner till honom bra sedan vi mött varandra med juniorer och jag gillar honom. Det är ett bra alternativ och en bra kille. Sedan har Kent säkert fler lösningar som han kollar på, säger Stridh."
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Vad tycker du om Fredrik Söderström som tränare?
– Jag känner till honom bra sedan vi mött varandra med juniorer och jag gillar honom. Det är ett bra alternativ och en bra kille. Sedan har Kent säkert fler lösningar som han kollar på, säger Stridh."