Inlägg: 1819901
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2017/2018
Vargher85: Så här va: Timrå IK ska inte värva spelare för 3-4:e formationerna. Där har vi både backar och forwards. Juniorer kommer att lyftas upp, samt att vi har ett par spelare på kontrakt som inte ska vara högre upp i ledet. Det vi behöver är spets, spets och spets.
+ 13
Visst, det är ingen toppspelare, men med ca 500 allsvenska matcher i bagaget borde han vara ett stabilt alternativ i ett andra- eller tredjebackpar.