Det enda jag ville var att ha upp Kristianstad, men nu känns det rätt så kört. Laget ligger på tredje plats och har den på papperet svåraste matchen av topplagen i sista omgången. Balle! 🙁
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det enda jag ville var att ha upp Kristianstad, men nu känns det rätt så kört. Laget ligger på tredje plats och har den på papperet svåraste matchen av topplagen i sista omgången. Balle! 🙁