1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1821809

Sv: Apropå nånting...
RunarUp:

Ja, jag gillar dem. Men för att ta sig dit behöver man en bil. Och helvete heller att man har en sådan. 🙁

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ja, deras tröjor är ju förvillande lika det finaste laget.

Förutom att det blir smutt att se ytterligare två Timrå-matcher gläds jag med min stuggranne i Halmstad. En gammal Troja-lirare som följer sitt gamla lag i vått och torrt. Och som verkligen gläds och lider med laget i med- och motgång. Absolut inte en sån som bara gnäller och säger att allt var bättre förr. Ju förr dess bättre.

En hyvens gobbe som jag gillar skarpt. Kvällens whiskey är till dig Lasse och ditt Troja. Cheers!

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: du får tjåla en attackcorolla

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Du kann väl förihelvede åka Taxi 🚕... Tåg 🚂... Flyg ✈ eller Helikopter 🚁 dit..
.eller 🚌 buss??

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer