{8179}: Sen håller jag med Otto 1. Har sett Västervik ganska mycket och jag är inget större fan av Drugge. Visst han har väl en Offensiv uppsida men han är alldeles för ostabil i det defensiva och dräller ofta med puck i fel lägen.
+ 1