Puckat: Hauke har inte varit med i bilden tidigare, men så blev han ju nyss free agent. Det finns inte så många kvar att uppvakta. Förutom Åke så finns också Jocke Lindström i närheten. Ett i mina ögon bättre val.
Själv drömmer jag som bekant om Honken. Skulle verkligen vilja veta om man har kontaktat honom. Borde som sagt göra ett ärligt försök där.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Själv drömmer jag som bekant om Honken. Skulle verkligen vilja veta om man har kontaktat honom. Borde som sagt göra ett ärligt försök där.