Sputnik: Generöst att de låter medlemmarna göra sin röst hörd...
I övrigt kan man väl, som jag varit inne på tidigare, kunna kräva att man har en fungerande hemsida? Det är bara ren flathet som det är nu att de enbart kör fejjan. De har visserligen ett twitterkonto också, men där är det tvärdött.
JobbaPuck: Av vad som framkommer i texten där det står "Finanserna är helt i sin ordnig och man kommer göra ett rejält plusresultat" bådar ju gott i allafall. :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
I övrigt kan man väl, som jag varit inne på tidigare, kunna kräva att man har en fungerande hemsida? Det är bara ren flathet som det är nu att de enbart kör fejjan. De har visserligen ett twitterkonto också, men där är det tvärdött.