1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1829663

Sv: Silly Season 2017/2018
Sputnik: Efter att själv suttit och klurat lite så undrar man ju lite om vem Nubben tänkt flytta som center med tanke på att vi är lite överflödiga på den positionen just nu..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2017/2018
Sputnik: Jag undrar också hur laguppställningen ska se ut. Vi har 8 spelare i laget som kan spela center (exklusive Molinder). Enligt nubben så kommer väl både Erik Karlsson och Berglund spela center? Isåfall har vi bara 2 centerplatser kvar på 6 möjliga. Kanske ska prova flytta tillbaka Lauritzen till hans ursprungliga position som ytterforward? Tyckte det var konstigt att han skulle skolas om till center förra säsongen när han borde vara mest bekväm och prestera bäst på den position han spelat hela karriären. Jag tror nog John Johnsson tar en av centerplatserna iaf då han spelat mest som det. Om Liljendahl vill spela center så tar han nog sista platsen också. Resterande centeralternativ, Boyce, Olofsson och Hållander tror jag kommer spelas som ytterforwards.
Liljendahl-Johnsson-Karlsson-Berglund, är det den centerstommen nubben planerat?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.