Inlägg: 1829665
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2017/2018
John Cena: Basse är vår förstacenter. Skötte omskolningen med bravur och det passar honom som fisken. Han har inte direkt blivit snabbare med åren så att återgå till en position som vinge är uteslutet. Som center får han komma nerifrån, ha mycket puck och fördela spelet, precis det han är bra på.
I övrigt tycker jag det spelar mindre roll hur det blir. Det är lättare att sätta en center på en kant än vice versa, så att ha flera av den sorten är bara ett stort plus. Det tenderar som bekant även att ha bättre skolning defensivt och det är sällan fel.
I övrigt tycker jag det spelar mindre roll hur det blir. Det är lättare att sätta en center på en kant än vice versa, så att ha flera av den sorten är bara ett stort plus. Det tenderar som bekant även att ha bättre skolning defensivt och det är sällan fel.
+ 3
Sv: Silly Season 2017/2018
Skulle svida om det är till en annan HA-klubb. "Det var heller bara inte skolan som avbröt en övergång till Timrå". Trivdes han kanske inte?😐
Liljendahl-Johnsson-Karlsson-Berglund, är det den centerstommen nubben planerat?